EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Thursday, May 9, 2013

Sem 4 Result was updated !

assalamualaikum w.b.t

lama rasanya dah tak berblog bagai nie..
mau tak nya. hidup skrg busy gn kerja part time .. 
pegi pagi balik rumah malam..
pastu terus rasa nak tidor sebab kepenatan,.

diam tak diam... 
smlm merupakan hari penentu dimana result final exam aku keluar !!
aku nie penuh confident rasa mcm sem nie aku leh DL lagi..
tapi.. jauh meleset.. nak wat mcm mne aku takde rezeki nak DL lagi sem nie..
mgkin sbb ada 2 killer subject yang sedikit sebanyak mmg mngganggu emosi aku.. haha !

pape pun.. aku bersyukur ..
at least result aku msih lagi dlm lingkungan 3 keatas..
cuma aku ralat sedikit lah..
sbb pointer aku lagi 0.10 je nak jejak ke DL..
tapi.. 
apakan daya..
itu rezeki namanya..

nie lah result aku ..


kepada my soul siblings.. tahniah untuk MILA, AINE & MEK !!
mmg muka korang selalu dpt DL setiap sem..
smoga nnt akhir sem.. korang dpt ANUGERAH NAIB CANSELOR.. :)
untuk EYKA... tak sangka result kita sem nie SEBIJIK ! haha !!.
takpe eyka.. sem 5 ni kita pulun habis habisan.. biar CGPA kita yg meletop.. hehe... 

akhir kata..
congratulation kpd students UiTM.. :)

wassalam....

7 comments:

  1. Korang semua ni best sngat!
    Jaga Friendship baik baik.

    Ira, jangan putus asa oke.
    Masih ada banyak waktu.

    Banyakkan baca surah Ar Rahman.

    Lepas baca doa dalam hati.
    Mintak apa pun.
    Tuhan tak lokek.

    InsyaAllah.

    Itu lah resepi akak berjaya.

    ReplyDelete
  2. heee.. :)
    tenkiu so much kak ..
    insyaAllah friendship kiteorg jaga lelok smp hujung nyawa..

    terima kasih sebab share kt ira..
    ira akan guna secret recipe akk tu. hee..

    btw,, tahniah tahniah kak.. teringin nk jd cm akk..
    tp cm dh lewat sikit..
    br skli rasa dpt DL..
    insyaAllah nk DL lagi sem dpn.. sem terakhir utk diploma nie.. :)
    tenkiuu kak !! :)

    ReplyDelete
  3. Tak de istilah terlewat oke dik..
    Takpe, degree ada lagi.
    Ada rezeki, Tuhan akan bagi apa kita mau.

    Lagi satu sem ni.
    Tanya Aiso apa akak da cakap kat dia.
    Subject mana korang kene usaha keras.
    Part 5 sangat tough.
    Ramai kawan akak tak dapat ANC sebab part5.

    So, part5 jangan happy sgt.
    Kena stress stress sikit oke.

    Take Care u guys.

    Kenal korang memang best.

    Ingat,study betul betul.

    Grad on time.

    Ramai gak batch akak tak grad on time.

    Pesanan ikhlas, bersama Mu.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik kak..
      nnt eyra tnye aiso ape yg perlu fokus lebih utk sbject part5..
      terima kasih kak !!

      ira sekejap je dpt kenal gn akk..
      tu pun dr bdak2 nie.. hehe..
      pape pun.. best dpt kenal2 gn akak wani & abg faizi..

      nnt klu dah ada kad jmputan ..
      jgn lupa send kat kitaorg berlima ye,,,
      ngehngeh.. XD

      insyaAllah..
      kami semua akan Grad On Time... ! aminn.. :)
      nnt klu dtg lendu.. jenguk2 lah kami semua ye.. :)

      Delete
  4. taniah for u...walaupun awak tk dl tpi awak kekalkan 3 bukan senng nak kekal 3 keatas..sekrang tiba msenya awak kena pulun bis-2 last sem awak...tgk akak wani bg tips..surah ar rahman...btul kta akak tu...jgn sdh de lagi pe yang kita usahakan itu lah hasilnya..

    ReplyDelete
  5. sama-sama saya akan selalu di belakang awk dn ikut perkembangan awak...u can do it eyra

    ReplyDelete