EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Sunday, April 21, 2013

I'm Totaly 20 NOW !!

assalamualaikum w.b.t


alhamdulillah...
ku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih memberi aku ruang dan peluang
untuk terus bernafas di muka bumi yg sementara nie..
hari nie sudah genap 20 tahun dipinjamkan nyawa kepada diri ini..

zaman kebudak-budakkan (umur belasan tahun) sudah boleh ditinggalkan..
sekarang secara rasminya.. umurku sudah menjejakkan kaki ke alam 20-an
kematangan fikiran, kebijaksanaan perasaan harus ku belajari mulai saat ini..

tiada lagi kesedihan.. 
tiada lagi air mata.. 
tiada lagi kekecewaan yang melanda diri .
mencari terus mencari sinar kebahagian walaupun tiada insan istimewa yg setia menemani disisi..

*apa aku merepek ni ?*
leceh tol nak bermadah madah bagai nie..
tu bukan diri aku.. heee....
tapi apa yg aku cakp kat atas tu betul lah...
cuma gaya bahasa nya bagi aku mcm terlalu puitis... hehehhe..

guyss !! now i'm officially 20 YEARS OLD !
huhhh.... ! no more NUMBER 1 is in front of age yeahh..
*lambai tangan* selamat tinggal nombor 1 !! akan aku rinduii segala kenangan selama 9 tahun ituu (11-19)

ZHU NI SHENGRI KUAILE
ZHU NI SHENGRI KUAILE
ZHU NI XINGFU WU ZHIJING
HAOXIANG SONG BAI CHANG QING !

(haha ! nynyi lagu heppy birthday in mandarin) ^^,

sekarang nie !
umur dah tua... semakin tuaa... semakin meningkat...
umur semakin besar tapi orangnya takkan makin membesar..
akan kekal sebegini smp bila2.. hihihi... *tetiba*

ok lah ok lah ! penat aku dok membebel..
anyway ! a lot of thanks to all my friends bcoz give me a sweet sweet sweet wishes !! >___<
also for those who make a call for the wishes to me.. thanks thanks & thanks !! :))
ohh yeah... 
a big thank you for my mak and abah..
bcoz treat me PIZZA HUT and the cash money for my presents ... THANK YOUU !! ^__^


wassalam


1 comment: