EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Saturday, April 13, 2013

MOod Cuti Weyhh !

assalamualaikum w.b.t

wahhh.... ! penat bdan aku hari nie,, 
mau tak nyee,,, 
ari khamis tu hari,, baru smpai rumah.. terus berlenjan g kuar tangkak.. 
haha ! rinduu tangkak !! #seriously !

cakap psal rindu nie..
aku mmg rindu gilee tahap gaban bff aku yg sorang nie.
dah lah jarang gilee dapat jmpee..
mau tak nye,, cuti kiteorg tak pernah nak sme..
aku UiTM  (diploma) dye pulak UTM (degree student) .. cuti mne same,,
nie pun kebetulan dy cuti mid sem.. geng2 aku yg lain mmg tngah tak cuti.. jd  yg dpt jmp dy sorang je lah.
ari khamis aku baru balik rumah.. mlm tu jgk aku kuar lepak gn dy,,
dok luahkan perasaan lah. dah lme tak bergossip gn dy.. haha !
kira kiteorg #DinnerDate arhh.. haha !
kiteorg mkn apee ? mkn lain dr yg lain.. bosan mkn nasi dah ! hehe..

ini kami ! :)

esok nye pulak,, aku jmpe kawan lame aku,, mmg dr kecik kawan..
dh lme tak jmpe,, sbb msing2 dah belajo kt tmpat lain.. 
heee.. dye dok 'wasap' aku tye bila nk lepak sme.. 
dy ckp.. "mak cik ! bile nak date mkn cendol gn aku nie?" haha ! aje gile pak cik sorang nie..
aku ckp esok je lah, petang ke kan,, yelah.. aku ajak kuar skali g mkn mlm gn mmber aku yg atas ni tak nak.
segan lah,, ape lahh... "reti pulak kau segan gn pmpuan ehh pak cik !" haha !
last2.. plan kuar besok je..
after solat jumaat gitu.. kiteorg kuar lah..
#CendolDate ! tak boleh blah pak cik sorang nie.. nk ajak mmber dy tak bgtaw. 
tp boleh ngam lah gn mmbe dy tu.. dok citer2 psl blaja smue..
lpas mkn cendol lepak pulak kt #MarryBrown .. haha ! sebab nyee. kedai cendol nk tutup dah.. 
tu sbb nye bertukar tmpat..tak jauh mne pun marrybrown tu.. dpn kedai cendol tu je..
si pak cik nie blnje aku cendol.. ble lepak marrybrown.. aku pulak kne blnje dy air.. SENGAL !
siapa kene belanje siapa nie.. haih... 

mlm tu pulak.. aku pi kenduri yaasin jiran sblah umah aku nie..
hmm,, aku ajak lah mak cik nie.. yelah.. dh nme pun 1 taman kan,,, bff pulak tu..
angkut lah skali,, baru ada geng..
tp otak gile kiteorg nie aknn tetap kekal gilee bile dah bergabung...
orang lain dok makan.. kiteorg dok snap snap gambar..

#makCik #giloooos #bff #ILapU #JatuhTangga #tetiba.. haha !

haha ! kan gilee nme nye.. main snap jee.. spontan sume action.. mmg kiteorg knyang mkan camero..
wink wink wink..
lpas knduri,, dy dok lepak kat rumah aku,,
sje nk spend time.. sbb hari ahad nie,, dy nak balik UTM dah... pastu bulan 6 baru jmpe balik..
waaaa.. rindu kau mak cik !! TT__TT
ape kteorang buat ? kteorg dok berWeChat !! pdahal dok sebelah2 je...
kesengalan terselah disitu yee.. haha !
nak buat acanoo... mmg otak kiteorg sememangnye giloooos ! heee..

done ! done citer psl 2 hari berturut2 aku berjimba gn kwn2 aku..
hari sabtu.. aku ad #FamilyDate pulak.. kiteorg skeluarga gi melaka ..
melaka ??? yeahh yeahh yeahh.. melaka lagi.. mmg itu je lah tmpat yg pling hampir dgn tangkak.. haha !
aku g sne sbb nak habiskan baucer buku yg msih belom terusik lagi..
#Fakta ! msih FIX lagi RM250... (percayaaalahhhh..............) 
aku blnje abah,mak gn adik buku kt POPULAR.. yeahh... RM300 (RM250 baucer 1 M'SIA + RM50 freegift POPULAR)  aku hbiskan tak smp sejam ! dasyat tak ?
total smua.. 7 buah NOVEL gn 2 buah buku Ilmiah (abah pnyer).. 
orang lain dok berjam2 cari buku.. aku tak smp sejam dah licin dah smua baucer.. hihi..

dlm kereta aku dikejutkan !
dikejutkan dgn apee.. jeng jeng jeng..
abah bagi aku gn adik sejumlah wang yang berangka RM XXX.00 sbg hadiah hari jadi kiteorg..
aku gn adik aku kan birthday bulan yg sme..
aku 22 , adik pulak 27 APRIL .. (yeahh.. 27/4 tu ada 2 orang smbut birthday.. adik gn seseorang capital Y)
tapi.. belom smp msenya lg.. abah dh bgi dlu hadiah,, mmg advance.. 
abah ckp,, nak belikan barang,, tak tau nak belikan ape,, jd bgi duit je lah.. pndai2 lah hang nak buat apo gn duit tu....haha..
TENKIUU ABAH !! :))
duit tu aku nak buat apee ekk ? hmm.. smpan je lah..
nk blnje pun.. aku nk beli ape je..?? smua aku dah ada... hihi.. :)

ok lah ! done for today..
penat aku berseloroh..
see yeah ! :))

wassalam..

3 comments:

  1. HARI LAHIR ADIK AWAK SAMA DENGAN SAYA ..WOW..HPY BRTHDAY AWAK....SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI..DAH SUCCES DALAM HIDUP...SAYA TK NAK MCJ AWAK TK NAK COL AWAK...SAYA TK MAMPU..DAH MASUK 4 BULAN DAH NAK MSUK 5 BLN TK LAMA LGI...SAYA HRP SAYA KAWAN AWAK SEBLOM SAYA KENAL AWAK...ANGGPLAH SAYA KAWAN AWAK LAUPUN BERAT BAGI SAYA MELUPAKAN AWAK..TAPI AWAK KATA KENA KUATKAN...SAYA HANYA MAMPU JAUHKAN DIRI SAYA ..ITU BUAT SAYA BLH SAYA LUPAKAN AWAK TPI SBNRNYA TK MAMPU LAGI....TAK PE HPPY BRTHDAY...AWAK DH TUA DAH....BYE....KIRIM SALAM KT ADIK AWAK..CKP HPY BRTHDAY ...HOPE SAMA TRKH LEN PERNGAI ...LAU AWAK ADA LAGI SAYA NAK SMBUT DNGN AWAK TPI TAK PE LAH TK DE JDH KAN...BYE...ASSALAM...KENANG SAYA DALAM DOA AWAK....

    ReplyDelete
  2. terima kasih awak.. :)
    yeah.. umur pun dah semakin meningkat..
    tak lama lagi awk pula yang menyusul..
    fikiran pun makin lama kene matang..
    sbab kene fikir kehadapan untuk menentukan masa dpan kita..
    terima kasih untuk senaskah al-Quran yg awk beri tu,,
    skrang nie,, dah ad 2 naskah al-Quran yg ad pada saya.
    satu dr pemberian abah yg abah beli masa kt Makkah dan satu lagi pada awk..
    terima kasih byk2.
    bnda tu akan kekal dalam smpanan sy shingga akhir hayat sy..
    insyaAllah...

    ReplyDelete
  3. sama-sama awak...
    awak smpan elok-2..
    tak pe,,itu je mampu saya belikan....
    saya tk mampu bagi bear sebab harga mahal lgi tu tk smpai akhir hyt nak gne...
    saya bgi semua tu untuk awk berani dan dilindungi allah dan awak saya buat tu sebab saya nak awk ingt jangan lagi terjebak dengan zaman silam...saya doakan awak berjaya dalam hidup dan kuatkan hati menempuhi hidup ok,,,chakyokkk
    eyyra,,,happy birthdy to u.....
    allah selamat kan kamu...
    selamat hari lahir,,,,
    huhu nynyilak ok lah awak saya nak ucpakan selamat hari lahir ke 20 dah tua dah heheh ok lah succes dalam kerjaya...bye..

    ReplyDelete