EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Thursday, April 11, 2013

I'm Freedom Now !!

assalamualaikum w.b.t

hai hai korang,,,
aaaaaaaa,,, ari tu bru update blog,, tapi hari nie,, 
aku tak kira ! nak jugak update,,, 
nak citer pasal apee ??
exactly about my semester 4 !!
you know what ! today is end of my semester 4...
means that,, today is my final paper  OVER !! kira last final paper lah tu,, heee..
 *lap dahi, padahal takde peluh pun* haha !
finally !! stress aku utk sem nie its over !! heee,,
aku dah usaha,, now,, aku tinggal berdoa n tawakal je,,
hope sgt,, result aku jauh lebih dari sem lepas,, amin2 :))

hah ! citer pasal final paper,,, 
nie utk subject aku sem 4 nie,,


aku target dapat 5A daripada 7 subject nie,, InsyaAllah..... 
dapat lebih pun alhamdulillah,, 
sama2 lah nntikan result yg keluar dlm bulan Mei nie,, :))

next story is about myself..
i don't know what happens with me ?
nak jadikan cerita,, aritu aku terlebih rajin pulak mcm nk godek2 gambar lame,,
skali tu,, aku mcm terfikir nk wat perbandingan fizikal diri aku dari tahun 2010 hingga 2013..
waww !
apa yg ketara ialah is my cheek !!
knpe pipi aku tembam sgt ?? lepas dr tu,, aku terus pantang mkan,, no more chicken after this !!
arghh !.. aku mmg tak boleh nk terima pipi aku dh tembam,,
see !



tembam kan,, 
aku tak tau sbb ape ? nak kata bahagia .. takde pulak someone SPECIAL nak caring pasal aku,,,
mgkin sbb stress kot,, sbb ble aku stress,, aku akan MAKAN !
okeyy,, itu memang very very BAD HABIT !
misi sekarang,,, nak turunkan berat badan,,, yeahh,, itu yang aku nak wat time cuti nie,,
aku dah ckp kt mak dah,,
"mak . akak nk kuruskan pipi,, jdi mak tak payah masak ayam lagi dah pasni,, akk nak makan ikan je,"
hehee,,, tengok lah hasil nye nnti,,, 2 months later,,, 
jeng jeng jeng,,, 
see yeah !!

wasalam ! :))

1 comment: