EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, April 9, 2013

Lunch Date With #MOM1144E ! XD

assalamualaikum w.b.t

waahh.. long time not see yeah,,
act. aku nie masih lagi dalam minggu final exam..
tapi ntah kenapa tangan nie gatal sgt nak update blog,,, kekekeh...

aku saja je nak share.. 
semalam aku gn all my classmates n sorang lecturer "MISS HATY" pegi lunch date kat 1 tempat yg special gilee lahh ! terangkat seh wa cakap same lu,,,, hihi.... 
SEOUL GARDEN !! penah dgr tak ? pernah makan tak kat sini ?
1 word that i can describe about this restaurant ... AWESOME !! XD

sbb kat sini,, dgn harga RM23 (student price) ..
kita boleh amek apa sahaja ! dan kita masak sndiri,,, mmg time tu aku mmg simpan perut aku biar kosong,,
kiteorang hbiskan hmpir 3 jam kat sini,, lame kan..
mau tak nye,, dah abis,, bgun amek balik,, dah habis ,, bngun balik,,
dah kenyang makan daging bagai,,
pegi buat ABC pulak,, lepas mkn ABC,, makan aiskrim pulak,
rasa kemuntau ,, haha !
mmg tak nak bazirkan RM23 yg kiteorg spend for per person tu,, hihihi,,
hmmm...
tengok segala bhan2 makanan yg sedang masak atas kuali tu,, betul2 buat aku terliurrr,....

see !! betul tak ?? terliur kan,, :D
mmg betul2 sweet moments utk kelas aku,,,
sem dpn ,,, sem terakhir gn dyeorg,, pas nie,, msing2 dah berpecah,, 
sedihh gileee,,, sobs sobs sobs.. 

ok lah,, kat bwh2 nie,, gambar2 gelagat dyeorg kat sne,,, 
I HEART U GUYS !! ^____^


FIVE OF US !! <3


WASSALAM 



No comments:

Post a Comment