EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Thursday, May 16, 2013

Request dari Kengkwan...

assalamualaikum wbt

hah ! bila tengok dari subject nya pun..
apa yg korang fikir ekh ? apa yg korang dapat agak... apa sebenarnya yang kgkwan aku dok request kat aku... ??

actually mcm nie..
mereka mereka nie merungut..
bila aku update blog je .. msti pasal heart feelings lah... pasal heart broken lah..
jadi dyorg boring.. hmm..
nak wat acanor kan.. dah tu yang aku tanggung,, kat sini je nak wat luahan perasaan..
sbb ruang mmg besar kalu aku nak mmbebel sesorang.. haha !!

ada kgkawan aku tu suruh post pasal BOLA ke.. pasal ISU SEMASA ke.. ataupun pasal RESEPI MASAKAN.. haaaaaaaaaaaaaa..
itu mmg aku nk update..
tapi masa yg sgt mncemburui aku..
klu pasal bola tu.. insyaAllah aku akan msukkan tak lama lgi..
sedang membina ayat yg vogue biar lagi berbisa ,,. haah !

kalau tang resepi masakan tuu..
aku nie bukan lah pndai masak sangat..
tapi niat di hati aku nie ada jugak nk publish pasal resepi MOIST CHOCOLATE CAKE gn KEK BATIK resepi aku sndri.. 
eheh.. tpi tu akan datang lah..
memandangkan aku sedang sibuk kerja nie..
takde kesempatan masa nk main masak masak kat dapur nie..
ngehngeh...

tapi apa yang pasti..
perubahan entri akan aku buat dari semasa ke semasa... :)
sabar ye kanak kanak riang sekalian...

cukup utk kali nie..
permaisuri nak beradu sudah..
esk nak poie keje.. 
*yeahh.... ! lagi 2 minggu aku keje*

tak sabar rasanya nak gi holiday lepas berhenti kerja nie..
kemana ???
tunggguuu.. nnt akan diberitahu kelak..

k lah.. daaaaaaaaa !!

wassalam..

2 comments:

  1. saya nak dgr sndri dari mulut awak....
    saya dah usaha-bukan tk usaha nak pulihkan hati awak....
    tpi tk thu lah kan....
    mybe awk phm mksud ini
    kejahatan lebih di percayai berbnding kebaikkan....
    saya nak dgr sdri dari mulut awk...jika btul awak msh sayang saya...awak terus trng dan jujur dri mulut awak....saya berusaha dah lama....ape awk nak saya buat ....pe awak ckp saya ikut..pe lagi...tapi jika awak suruh saya lupakan awak makan masa...dan saya ingt lagi ayt awk kwn yg saya tk knl lma saya tk bg no bru awk..tpi pintu hti awk dh di ktuk..saya thu...awk kenal saya kan...dan awak...bz bz saya pon de jgak mse saya jujur dgn awak....dan jka btul awak maafkan saya awak mampu melupakan tpi ianya iklas...jika hnya maaf lafaz sahaja tpi tk mampu melupakan bermakna blom lagi awak memaafkan saya....saya pernah ckp seblom couple dn kwn dengan awak ..awak terkahir sebab dh rmai kan tglkan saya termasuk awak sekrng.....mknanya saya terpaksa plih jalan saya kan saya penah ckp kan kt awk pe saya akan buat....tak pelah...rmai dh orng tglkan saya...termasuk orng tersyng....awk jnji tk ka tglkan saya dan akan terima seadanya...jnji lagi stu awak tk akan buat saya mngis lagi......tpi jnji tu tk tertunai....saya juur saya seksa diri saya semi tggu awak..saya usaha demi nak baikkan awak...jika btul aku hrgainya..awak dh boleh melupakan dan buka buku bru......saya thu awk knl seseorng crta ksh dengan dia tkr ksh dengan dia..tpi tu bukan hak saya ..tu hak awak...tak pelah...pe saya ktakan mse skype saya akan buat depan mata awak.....semua ornf tglkan saya..............tiba mase orng yg syg saya ..saya tglkan.....awak dah jnji tpi tk tunai....jika awak btul kta memaaf awk dh boleh pulih....perktaan maaf tu bermaksud melupkan segalanya-2 yang berlaku....tak pelah....awak saya thu awk proses dlm melupakan..saya thu awk tk nak ckp dgn saya dan tk nak dgr saya lagi kan....tak pelah mybe cd ini terakhir saya kirmkan awak tgk lah sndri....pe mksud saya usaha saya tpi tk boleeh awk terima...saya thu saya jht....saya thu saya tk baik......tak pelah .....saya sama je laki kan...emm awk tak pelah....saya tk pksa awk..tpi sekurng-krng-2nya awk...ckp dri lut awk....jika saya bnci awk say tk gne brng awk smpai skrng....saya tk cm awk cpt buang pe yg saya bgi....tpi saya hrgai brng awk hrgai lau pon dh rosak....ttp gne sebab brg tu brng yg orng bg bukan nilai dengn daun tpi duit,,,,, saya hargai smpai skrng..saya terkilan bila bce dh buang smua wow...awlnya tk pe lah saya tk de hak awk ckp just kwn....ok....saya dh buat cm kwn..dan dlam mase saya saya usaha untuk ambil ty awk balik...saya memng typo..tpi skrng-2nya saya tulis..mmng saya boleh tulis surt tpi tk mampu cm awk......dlu awk tk mnt bola....now awk mnt bola....ok tk pelah...semua tu hak awk...awk bukan eyra yg frist say knl dlu yg sifar ..tk pe awak saya akan bljr melupakan awak walaupon bert bg saya dan sukar bg saya.....makin lama saya nak lupa mkin saya tk boleh.....tk pe dh nak 6 bulan awk tk mmpu lupakan tpi knpe awk boleh.....say byk tertnya...knpa awk dlu boleh tpi dgn saya tk...ok..bnyk lagi saya nak luahkan dpn awk tpi tk mampu nty kuar air mta saya malu jgk tpi malu saya tetp kua air mta..air mata yang kua nie depan awk bkan lakonan,,tpi dri hati....assalammualaikum....

    ReplyDelete
  2. haii.. jom follow blog nisa.. :) http://nailsthediary.blogspot.com/

    ReplyDelete