EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Wednesday, March 20, 2013

Minggu yang sangat MENDUGAKAN............

assalamualaikum w.b.t

tak banyak yang aku nk share dlm entri kali nie,, ni pun jam dh mnunjukkan hampir 3 pg..
hmmmm...
just a few things that make me very stuck especially for this week....
arrghh.....! is to much of TEST and PRESENTATION.....
naik kematu dah otak aku,, setiap hari byk gile INPUT yg terpaksa sumbat masuk...
dgn berderet test setiap hari,, campur lagi gn presentation,, hadoooii,,
bukan nk mengeluhh,, tapi itu lah yg menyesakkan fikiran aku nie,,
tak sabar gile nak balik rumah,, 
lagi 2 hari,, tapi nak menunggu ke hari sabtu tu,,,
oohhh mak aiiii,, lamanyeeeeee !!!........................ >__<

semoga dipermudahkan urusan aku....
ketabahan dan kekuatan amat amat diperlukan sekarang nie,,
mata aku dah serupa panda dah,,,
ntah kemana time tido aku,,semuanyee terbabas timing nyee,, 

ok lah.. 
good luck to myself for the test & final exam also..
do the best ...!

~ wasalam ~



No comments:

Post a Comment