EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, March 12, 2013

Alhamdulillah ...... Ya Allah,,

assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah ke hadrat Ilahi sebb dah berikan aku kenikmatan dan anugerah kecemerlangan ni pada aku,,
bersyukur yg tak terhingga sgt2..
dgn ap yg aku usahakan selama nie,,
berbaloi jgak,, 
dpt jugak aku berikan sdikit penghargaan kpd kdua ibu bapa aku atas pengiktirafan nie,,
hari yg paling aku nanti-nantikan sejak resutl utk semester 3 keluar..
akhirnya,,
hari nie,,
13 Mac 2013..

MAJLIS ANUGERAH DEKAN sudah berlangsung di DEWAN BENDAHARA UITM ALOR GAJAH..

alhamdulillah,,, kami dpt !


good job for my classmates !!

ini untuk mak dan abah .. :D



pantang betul,, aku jgk yg kne amek gambar,, hehe

insyaAllah,, untuk semester 4 nie,, walaupun agak berat skit subjek2 sem 4 nie,,
usaha ttap ada untuk dpt kan yang terbaik,
nk bagi lagi result yg cemerlang buat mak dan abah..

doa ibu dan ayah sentiasa mengiringi anak nya supaya sentiasa berjaya di dunia mahupun akhirat..

smoga sem nie berjalan dgn lancar..
amin amin...

doakan akak ye mak...
sayang mak abah !!


sekian .... ~ wassalam ~


10 comments:

  1. taniah di ucapkan kepada awak....
    harap konsiten ok....
    jangan mudah putus asa...
    awak boleh buat...
    taniah....saya doakan awak kekal dengan apa yang ada...jangan mudah putus asa....
    semoga next sem awak dekan algi amin...

    ReplyDelete
  2. terima kasih..
    sy pun doakan awk jgk..
    sy hrap rsult awk hari tu mmbanggakan awk,,

    hmm,, awk kata sbtu ni nk jmpe kan,,
    sy akn bg brg2 awk..
    if awk dh smp sini,, just text sy,,
    t sy terus kluar jmp awk,,
    sy tak tpup nombor digi..
    so,sy tak rply pape msg awk..
    wasalam..

    ReplyDelete
  3. bg brng saya wt pe...saya nak buku je yg lain saya halal kan...sbtu ini pg ke ptng....insha-allah awak..jika ada rezeki dpt lah dekan....saya tak pernah puas mencari pe yg blom dpt...
    dan awak taniah lagi seklai...saya kagum dengan awak....
    kan saya cakap eyra boleh...chayokkk..alhamdulillah berkat doa ayah emak awak ktt sana anak dia berjaya....ingt saya tak nak pdng brng sya....saya dah jnji dengan awak lau mcm ner pon smpan ... ingat awak....

    ReplyDelete
  4. terima kasih.....

    jmpe petang lah..
    sbb pagi sy kene settlekn report..
    t dh smp,, text sy,,
    kang sy kluar...

    ReplyDelete
  5. ok terima kasih ...tapi saya nak buku jew....
    ptng kul brpa...saya tak nak tngk brng....
    lau pon satu lau awak nak buang saya mohon jgn...
    nanti awak thu kegnaannya nanty percaya lah...
    awak saya mahu awak teruskan kekal mcm ini sebab saya tahu...
    ini akan membanggakan emak ayah awak....chayokkkkk eyra...
    dan buatlah kerja dahlu....penting kerja dan hasil kualiti...
    dan awak saya tahu awak boleh menjadi salah seorang calon ydp thun depan amin..amin....kekalkan ok...saya rasa tercabar dengan ini..pesaing sihat membantu kita berjaya...dan saya trut bngga kerana kawan saya dah dpt pe yg dia ingin kan alhamdulillah....
    awak sabtu ini kali last dan terakahir awak dpt nmpk saya dan dngr suara saya kemungkinan saya lepas bulan enam saya mohon polis...saya dah pk masak untuk msa depan saya ok lah awak...
    saya doakan awak akan trus mcm ini....ingt kata-kata ini " jangan puas apa yang kita dapat dan jangan lupa bersyukur apa yang kita dapat..dan jangan berhenti mencari kepuasan yang kita mahukan dan mncapai cita-cita tersebut serta ,ini penting utama jangan berhenti membangga kan emak ayah awak "..saya selalu berdoa lau pon awak jauh dari hidup saya.... maafkan saya jika penah buat awak tnsion tpi sekarng hasilnya wak dah thu..saya harap awak boleh banggakan emak ayah awak lebih dari ini...saya percaya awak seorang anak yang soleha bukan yang melawan emak ayah awak...teruskan berbakti untuk family... dlm kul 2 saya dari sini dalam kul 4 smpai....

    ReplyDelete
  6. terima kasih...,
    sya pun doakan awak smoga berjaya dgn jalan hidup yg awak pilih untuk kebaikan masa dpn awk,,
    ini ialah kali terakhir kita berjumpa..
    klu ada umur yang pnjang.. dan ada jodoh,, insyaAllah kita akan jmpe lagi..

    nnt awk dh smp,,just text sy,,
    sy akan terus kluar dr kolej..

    ReplyDelete
  7. ye...jika ini kali terakhir untuk saya..tak kemungkinan saya kan kuar air mata saya...tak pelah saya nk hubungi awak cm kwn pon tk boleh lgi seperti dulu...guna blogger jewlah...
    tak pe lah jika saya ada jdh tk lari kemana gunung di kejar...
    lau awak nak pepe saya bawa..saya bawakan...tapi ada suspend untuk awak....ini untuk awak kali terakhir,,,jika awak terima mknanya kita ptus shbt smpai bila-2....tpi jika awak syg saya sbgai shbt terimalah...hdiah akhla ini untuk awak...22 nty saya nak dtng sna..time tu awk cuti tk?? atau 23-4...saya tkt time tu awak cuti sem....tapi lau 29 -8 tk sbut tk pe...tp 22 itu pntg,,,dan jika tk cuti de supend untuk awak..oklah awak..jika saya adalah pelindung tubuh awak...dan awak tulang rusuk saya insha-allah ada jdh tk kemana tapi jika tk de jdh saya berdoa agar awak dpt kebaikan seperti ini...alhamdulillah saya dpt bntu awk laupun sya tk smpurna....dan didik saya yang berniat btul akhirnya saya dpt membantu kaum hawa ke arah kebaikan...amin amin...

    ReplyDelete
  8. jika saya smpai saya text awk.... digi saya mybe saya block..tidak guna lagi dh...ok lah...awak semua kenangan awak sye smpan...dan semua memory awak dlm minda saya saya simpan dlm satu folder yang terletak di minda iaitu saya tk pernah dpt kenangn phit dengan awak lau pon sesaat tetapi saya dpt kenangan saya bersama awak yang indah-2 cukup membuat saya rindukannya...ok lah awak...folder tu tk de di mana-mana tetapi ada di minda sayayg tk akan lupus ...tpi semua tu kenangan manis..awak ajak saya kenangan menaiki train tk pernah naik tpi akhirnya reti...dan awak ajar saya erti sabar dengan tbhnya...alhamdulillah saya dengan awak baik kenangan nya kerana niat saya bukan couple tpi niat demi allah untuk menjga awak lebih nywa saya..lau pon awak hnya kwn saya...ok lah no awak saya ada nty saya text...awak baik..awak comel..dan awak kretif...ingt jgn pnh pputus asa...saya pernah ajr awak jika awak putus asa awak kan ketingglan..ingat biar penat mencari kerdaan tapi jgn penat cri dosa lau boleh rjin-2 buang dosa dn penat- lah cri pahala...saya harap perpisahan ini saya redhai dengan aman lau mkan mse lama..tapi insha-allah jika wak boleh lupa saya ,,knpe saya tk...saya akan berusaha untuk lupakan kenangan yang telah di ukir dlam pershbatan ke hubungan istimewa dan berakhirnya dengan baik...bertemu pon dengan baik....
    jika boleh saya nak request....tmpt jmpe saya tmpt pertama saya jmpe awak....dan disitu tmpt terakhir saya jmpe awak kerana tk mungkin dpt kembali...kenagan itu selepas ini....

    ReplyDelete
  9. terima kasih untuk semua...
    saya hargai kesemua yang telah awak beri pd sy walau dri segi ape pun,,
    klu awk terasa nk tau apa perkembangan sy,
    rajin2 kan lah tgok blog sy,,
    insyaALlah sy akan update dr smasa ke smasa,
    begitu jgk gn sy,,
    klu sy nk tau khabar awk,,
    sy hnye mmpu tgok blog awk je,,

    sy start cuti 11/4 nie,,
    jd sy takkan berada di lendu..
    hmm,,

    nnt awk dah smp,,
    awk text sy,,
    kita akan jmp kt kedai makan yg tmpat pertama kita jmpe,,
    terima kasih..

    ReplyDelete
  10. terima kasih awak untuk kali terakhir ...dan saya ada janji kan..have ur dekan...de hadiah menanti tpi di rahsiakan...tolong terima awak...ouh bru nak smbut hari lahir awak but hari lahir awak awak cuti tk elah...saya ada hadiahkan sebuah hti yang besar dn selamat ulang thun nty....dan insha-allah awak ,saya selalu tgk blog awak untuk lepas rindu....dan maafkan saya jika saya tk pernah buang memory saya dan maafkan saya jika saya de kasar bahasa...saya nak lepaskan awak berat sngt..tapi dah jdi cm nie kan...emm awak..saya nak saya miliki awak dengan baik...saya nak lepaskan awak dengan baik....tak pe lau no awak off..sebab saya tak gne lagi digi...siapa je saya nak bual...tak pe lah awak...saya akan ikut perkembangan awak di blog...pejam celik dah 3 bulan saya bersendrian...itu tk pntg yang pnting awk selamat alhamdulillah..dan saya bngga dengan pencapaian awak....jika saya ada pakej cuti saya nak je bg dekat awak sekeluarga ...but tk mampu...awak jgn pk saya bukan apa-pa tk nak jupe fmly awak but bg saya bis stdy dulu...bulan 6 insha-allah saya nak jmpe fmly awak...nak mntk maaf dengan diorng..saya bnyak wt salah....dengan awak dan flmy awak...mohon ampun dari hujung rmbut ke hujung kaki...untuk awak....saya dah fikir masak-masak saya kena jmpe fmly awak kerana itu dpt melupakan semua dan dpt saya hidup tnng..saya jujur saya kuat menangis...tpi hati saya tbh...mohon ampun dari saya yang kerdil ini...hrp jika saya dpt jmpe emk ayh awak..tu bukan tnde saya terhegeh-hegeh...saya nak mntk mohon ampun dari saya sendiri...ok lah awak...terima kasih...dan saya nak ucapakn terima kasih dekat kawan-kawan awak yang bnyk melepaskan saya kuar dengan awak dulu...dan saya nak ucapkan terima kasih untuk awak yang sudi terima saya sebagai kawan dan sahbat dulu...tapi hanya allah sahaja akan balas pe yang baik awak telah lakukan...semua slah dari saya....yang baik dtng dri allah...
    lau saya smpai baru saya text...assalammualikum

    ReplyDelete