EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Wednesday, March 6, 2013

Apa yang Terlintas...................?

assalamualaikum w.b.t

urm,, waktu skrg mnunjukkan pkul 2 pg.. (jam yg ada kat blog nie bkan betul pun, ntah negara mane yg di set, aku nk setting smula pun .. tak tau ceruk mne nk betulkan) hmm,, abaikan je masalah tu,,, ap yang aku nk ckp skrg nie,, bosan tahap gaban,, bdk2 nie sume dh membuta .. tinggal aku je lagi yg masih berjaga..

mmg aku tak nafikan lah,, tggl lagi 2 hari je event nie,, mmg letih gile bdn .. tidur pun tak teratur,, even badan letih,, tapi aku mmg susah nk tido. tak tau lah knpe.. kepala dok fikir mcm2 hal,, 
perkara apa yang aku fikir ?? ntah............. aku sendiri tak tau..

actually.. aku happy sgt tgok kgkwan aku bahgia.. dah merancang dah untuk jadikan hbungan tu lebih serius,, alhamdullilah,, tak sbar nk dpt adik beradik ipar tak lama lagi lepas diploma nie,, insyaAllah.. :D

psal life aku skrg ??
title of "SINGLE"
so far so good.. good ke ? boleh lahhh kutt... klu tak nmpak good pun,, buat2kan jd good je lah... 
mlas dah fikir hal2 yg menyesakkan akal fikiran...
kecewa dah hati nie bila kita je sibuk fikir perasaan orang,, tapi orang lain tak sibuk nk fikir perasaan kita..
so.... buat tak tahu je lah hati nie,,, 
klu sedih pun,, wat2 hati nie gembira je.. 

(untuk awk..
sya tau awak dh ada pengganti saya..
sy tau.. awk mmg mudah nk cari pengganti saya..
saya bahagia tgok awk bahagia,, 
awk dah boleh mcm ketawa selalu...
jaga lah hbungan awk dgn dye elok-seeloknya..
tak perlu msg sy.. no.digi sy tu,, dh lama sy tak tpup sjk gaduh dlu.. mls dh nk guna number tu,, 
jd klu awk antar msg kat sy soh call awk balik,,sy takkan call,, sbb mmg sy tak guna pun number tu,, just on mcm tu...
sy doakan awk bahagia dn kekal bersama si dia... amin... )

awk tak perlu risau..
sy dah tak letak ape2 harapan lagi pd awk,
sy akur dgn suratan takdir..
segala kenangan kita sama ada dlm gambar ataupun memori..
sy dh letak sejauhnye,, agar sy tak terus kejar byang2 yang tak pasti..
gambar2 awk,, gambar2 kita.. gmbar2 print screen dr skype,,video yg sy buat khas utk awk.. sy dah dlete..
sy tak nak terus sedih bile tgok gambar2 awk..
sy kene blaja untuk terima hakikat hidup..
sy harap awk buat lah perkara yg sme,,
ap2 yg berkaitan dgn sy,, awk lenyapkan lah,,
spya sayang awk pd si dia tak terjejas...
sy tak mampu nak jd yg terbaik untuk awk...

akhir kata dr sy....
terima kasih untuk sepanjang perkenalan kita dr mula smp skrg..
sy minta maaf sgla kekasaran dan ap2 yg tidak mnyenangkan hati..
sgla slah awk,,sy maafkan smua dan  halalkan smua..
*good luck untk practical t.. smoga perjalanan awak akan berjalan dgn lancar..*

~ wassalam~

5 comments:

  1. awak saya masih single...jika wak tak pe crya tnye anasah awk de no dia....jangan men tuduh-2....saya single tapi setia pada awk..if awak ckp saya ada penganti awak silap.....dan awak jika awak dngar khbr dari agin yang melYng-2 CAM DI SBAH ....SAYA PUN NAK BAGI TAHU SAYA SINGLE...SAYA MENEGASKAN SAYA SINGLE...JIKA AWAK TGK SAYA HAPPY TAPI DALAM HAPPY SAYA TERINGAT DEKAT AWAK...ALLAH S.W.T SAHAJA SAYA TIPU ATAU BOHONG....SEJUJUR SAYA SINGLE TOLONG SIASAT DULU SEBLOM AWAK MNGAMBIL TNDAKAN MELULU-LULU....HOPE AWAK TNYE ORNG YG RPT DENGAN SAYA IF SAYA DA HP AWK DE KE SYA MCJ SPE...ADA KE SAYA TOUPU IF SAYA DE LEN....SILA SIASAT,,,SAYA MOHON SIASAT.....JANGAN MUDAH DENGAN KHBR TIN KOSONG.....DAN AWAK IF SAYA ADA SAYA TK MENEGAS KAN SAYA SINGLE.....ALLAH SAHAJA TAHU....JANGAN MUDAH BUAT TINDAKAN...HARAP MAKLUM.;....IF AWAK ADA PENGANTI SAYA...saya doakan awak bahgia..lau sya tk nampak awak dari mata tapi allah nmpak apa yg kita buat....assalammualaikum

    ReplyDelete
  2. JUJUR HATI SAYA KECEWA DENGAN SIKAP AWAK BUAT TINDAKAN DARI DULU TNPE SELIDIK......TQ AWAK BUAT SAYA MCM NIE.....DAN TQ AWAK SUDAH MENUDUH SAYA CM NIE...TQ SO MUCH I SAYS WITH UR RESULT....
    AND I SAYS TQ AGAINS FOR DELETE FROM UR LIFE...
    IF UR THINK I MAKE DELETE TO PIC UR ...IT THIS WRONG.....TQ TQ TQ,,,,LIKE THIS CAN I SAYS WITH UR,,,,,,SAYA MENEGASKAN KEMBALI SAYA SINGLE...STATUS SAYA SINGLE...SETIA SAYA PADA AWAK LAU SINGLE SAYA TELAH HANCUR....SAYA DAH PLANING...LEPAS AWAK EVENT LEPAS AWAK CUTI SAYA TURUN SANA BUT AWAK DAH BUAT SAYA SEDIH SNGT....AWAK TQ SAYA INGT LAGI KATA-2 AWAK AWAK TK AKAN KELUAR AIRMATA DEMI SAYA...TAPI AINYA DAH BERLAKU PADA PUKUL 2.45 PAGI HARI KHMIS 7 HARI BULAN 3 TQ AWAK...BUAT SAYA BERGINI.....

    ReplyDelete
  3. SAYA MASIH SIMPAN PIC AWK DLM WLET SAYA...LAU AWAK BUKAN GF SAYA BUAH HTI SYA SAY TK PNH NAK BUANG GMBR ITU DARI WALET YG AWK BERIKAN...LAU DH ROSAK....SAYA MASIH GUNA......APA YG AWK BERI SAYA SIMPAN DENGAN ELOKNYA.......JIKA WAK CKP SAYA CEPAT CARI PENGANTI AWK BERIKAN BUKTI.......ALLAH ALLAH.....SAYA TAK PENAH CM NIE....SYA TK PNH TK TIDO MLAM.......SYA TK PNH ABAIKAN AIR MATA SAY HINGUS SAYA BIAR IA KALI TERAKHIR UNTUK SAYA SETIA SINGLE EMNUNGGU AWAK......INI TAERAKHIR KERAN KEPUTUSAN AWAK DB BUANG GMBAR DN HADIAH SAYA BERMAKNYA SAYA TIDAK WUJUD LAGI..........APE AWK NAK SAYA IKUTI.....................................ALLAH MAHA MENGAETAHUI...LAGI MAHA ESA,,TERIMA KASIH SEMUA BERI SAYA HARAPN......SALAH SAYA JUGAK BERI HARAPAN PADA AWAK.............
    DENGAN KEPUTUSAN AWAK SAYA MUHAMAD YUSHAIMIE SINGLE YG DI TUDUH SAYA ADA WANITA LEN....SAYA RESPECT KEPTUSAN AWAK.......DAN SAYA PASRAH DENGAN KEPUTUSAN AWK.......ASSSLAMMULAIKUM UNTUK AWAK DAN SELAMAT BERJAYA DAN SUCCES DLAM HIDUP AWK ANNGP KAN MUHAMAD YUSHAIMIE DAH MATI DI DUNIA AWAK,DUNIA DH LENYAP.....SAYA AKUR DENGAN KEPUTUSAN INI SELAMAT MAJU
    DAN AWK DH BAUT SAYA KECAWA...
    TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA DAN SELAMAT MENDAPAT DEKAN DAN LAST SUCCES UR EVENT SATURDAYS THIS.....BYE LEPAS AWAK EVENT SAYA NAK BUKU LAWAK KMPUS ITU JEW SAYA NAK....LEPAS ITU ANGGPLAH YUSH DH MATI.....TIADA LAGI DI DUNIA........

    ReplyDelete
  4. saya nak buku lawak kampus saya minggu depan seblom awk exam final dan lepas awak event....itu sahaja...jika awak kta tidak ada sesiapa boleh gngu saya mohon,,..gnggu tu bukan untuk apap itu cuma urusan buku saya mutamat...jika wak tk nak di gnggu ini urusan hnye berjlan 5 minit...biarlah awak lepas ini saya tidak ada di dunia wak...itu jew awk nak saya bagi....teruskan dengan sika jarang awak terhadap orang yang mulia telah rancang untuk berjumpa emak ayah awak tetapi di tindas dengan kejahatan..hnya allah akan balas apa yang awak buat....dan urusan mingu depan sbatu ptng....saya nak buku itu sahaja tidak apa yang ingin di bincngkan kerana bagi saya awak telah buat keputusan yang tanpa usul periksa dan tanpe bukti....oleh itu tindakkan awak sungguh kesal.....oleh itu bagi saya gmbar awk di lapy ini saya biarkan kerna ia berharga untuk saya sebab bagi saya buat apa nak tipu diri jika saya cayng seseorng dan setia dengan tahp yg mngharp terima kasih ats apa awak buat...awk lebih memusnahkan dan mnghancurkan semuanya.....bukan untuk memulih....awk mntk kwn saya ikut jika ini awak nak jika awk de len saya doakan awk aman dan damai....tiada lagi hidup saya di hati ini wujud eyra lau pon 3 bulan saya single setia untuk menghidupakan cinta itu...jika ini jalan terbaik saya relakan dan saya reda...dan sabtu depan kul 5 ptng dan 5.30 saya balik tiada apa saya nak...caya nak buku saya....dan awak kena terima satu yang terakhir untuk awak..awak kena terima jika awak ada hati dan perasaan kemanusian sila terima satu penghargan ini...terpulang pada awak....dah ambil nak bunag atau smpan....nescaya awak buang awak dapt dosa dan awak simpan awak dpt pahala..,saya tahu jika ada jodoh dengan awak belom lagi awk terima saya dan ini tiada jdh antara saya...saya sudah tahu dari dulu lagi.....semasa saya jmpe kali terakhir.....itu...saya ada cakap awak tak akan terima saya lau pon ada jdh sebab satu hari awak akan sendiri tahu apa sebabnya.....assalam...saya doakan awak bahgia dengan kehidupan awak....saya tshu awk kuat...dan buku itu jik awak tk nak bg depan saya suruh lah kwn awk antr dan terima satu penghargaan jika awak tak terima jangan menyesal kemudian hari.....

    ReplyDelete