EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Monday, February 18, 2013

Dugaaaannnn..

assalamualaikum w.b.t

hmmm,, hari nie hari pertama g kelas stlah smggu cuti..
naik je cuti CNY nie,, mmg tersngat2 buzy..
smp ksihtan aku pun terabai jgk...

ntah mne yg silap.. 
hari nie,, aku mmg tak larat nk pegi kelas dh,,
jd aku pergi lah kat Unit Kesihatan (UK) sbb nk amek MC,,

mlm tdi aku demam..
jdi aku tido je lah keje aku mlm td,, 
tpi bukan nynyak sgt pun,,,asyik terjaga jee,,
aku ingt bgun pagi dah okey ker,,
rupenyer mkn bergigil aku dibuatnyee..
mse g check tu,, dmam aku hmpir 38 dgree gn tekanan darah aku tinggi ..
dktor sruh dtg balik check drah mnggu dpn,,
klu drah aku still tinggi lagi,,,
aku kene follow up gn hspital,,
hmm,, byk betul dugaan aku sem nie,
mne hal personal,,, mne hal belajar,, mne hal itu ini,,,

mybe salah 1 sbb drah aku tinggi nie,,,
sbb aku tension kut,, terlalu byk sgt berfikir,,,

*permudahkan lah segala urursanku ni Ya Allah,,,, Amin,,,*

2 comments:

  1. ya allah awak...kalau ye pon jgalah diri tu btul2 awak....bz bz jgk tpi jgn abaikan keshatan awak...
    saya selalu doakan awak sht dn mudah berlajar degan keadaan awak selesa..saya nak mcj awak tpi tkt mnanggangu awak nak bljr....jujur hati ini rndu dekat awak...sya cuti seminggu depan dh pk nak jmpe emk ayah awak..tapi tkt awk bz lak...emm tpi jga diri tu btul....

    ReplyDelete
  2. saya rindu awak....
    tapelah tk nk gngu awk....
    saya single tapi setia pada awak...
    ok lah awak sye pon demam sebenarnya,,,
    saya doakan awak succes dal event...
    saya tgh exam final....
    ok cepat sembuh,,,

    ReplyDelete