EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Friday, February 8, 2013

Akan Datang................

Assalamualaikum w.b.t

wahh,, meh sini,, aku nak cerita pasal event yang bakal diadakan di bawah pengurusan kami ...
dengan persiapan hampir 2 bulan,, 
waw !.. semakin hari semakin buzy.  semakin tidak cukup waktu rehat kami dibuatnye,,,
haha .. terasa semakin berdebar untuk menanti ketibaan "actual day"

haa,, yg kat bawah nie,, ialah ahli jawatankuasa gabungan 2 kelas iaitu kelas OM114 4E & OM114 4C..
gambar ini dirakam bertujuan untuk dimuatkan di dalam Montaj Event..


MAJLIS TERTINGGI 



 BIRO TUGAS-TUGAS KHAS


BIRO SPONSER


BIRO LOGISTIK


BIRO MAKANAN


BIRO PROTOKOL


BIRO ICT



apa yang aku harapkan dalam event nie,, bukan markah yang tinggi,, tp kesan positif dan pengalaman yang mengajar kami semua menjadi lebih profesional..

AKAN DATANG..........




1 comment:

  1. good luck for ur event....
    saya last sem tahun nie,,,
    mcm event kne buat pning...
    lagi stu awk awk de buku lawak kmpus tak...
    yg merah tebal tu

    ReplyDelete