EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Friday, March 1, 2013

Semakin Sesak !

assalamualaikum w..b.t.

1st of all,, aku nk tarik nafas dulu,,, fiuhhhhhhh...! sgt sgt dan tersangat semput aku sem nie..
mcm tak cukup ruang di buatnyee nk mengejarkan itu ini..
mne busy nk settlekan event,, mne nk submit bermacam2 assignments..
assignment ??? tak pyah ckp lah bnde tu,,
mmg betul2 terasa sem 4 nie,, sem paling busy klu nk dibandingkan dgn sem2 yg lepas..
presentation ??
itu lagi lahh,, berderet pnyer presentation ,.. setiap mggu ad presentation..
ad 1 hari tu,, aku ada test+quiz gn 2 presentation,, 
byangkan lah,, berapa byk INPUT yg terpaksa aku SAVE dlm MEMORY CARD kepala aku nie..
wktu tidur pun dh tak tetap..
risau betul aku dgn sem nie,,
ntah dpt dekan lagi ke tak.. harap sgt2 dgn usaha, penat lelah aku sem nie berbaloi dgn result aku t..

sem dpn ,, sem terakhir utk sesi DIPLOMA aku nie..
terasa agak excited sgt nk abiskn diploma nie,, tak tau lah knp,,
hmmm,, dlm fikiran nk cpt2 sambung DEGREE...
hmm.. citer pasal continue DEGREE pulak,, msih lgi dlm pertimbangan nk sambung course ap,,
risau dgn GCPA,, klu tak dpt 3.50 ke atas utk GCPA,, agak susah nk continue dlm course yg sme,, 
terpaksa lah amik course lain dr OM,, tp mslah nye,, jgka mse yg lame nk abizkan stdy tu, elok2 dlm KELUARGA OM,,, jangka msa DEGREE cume 2 tahun je,, 
tp ble dh msuk course lain,, dah jangka masa DEGREE dlm 4-5 tahun.. (mak aii,, lame nyee,, lambat lah graduate t...) hmmm..

jd.. aku mmg betul2 kene all out utk sem nie dan sem terakhir t,,  untuk naikkan pointer aku supya lepas dpt smbg stdy dlm OM jgk.. mudah-mudahan,,, aminn...

HAH !! citer psl event,, lg smggu je nie event ktorg akan berlangsung,,
agak gmntar lah jgk,,
sabtu nie,, ktorg nk pegi tapak event,,
nk wat gotong royong,, buat preparation awl2 skit,,

yg kat bwah nie,  gmbar "members event of 2 class,, MOM1144C & MOM1144E"


so far so good.. 
ad jgk lah certain masalh yg dtg, tp alhamdulillah,, ad jalan penyelesaian nye..
good job my sis AINE TUKACHIL.. ko mmg KP(ketua projek) yg cool n berdedikasi lah,,, ngee,, *kenyit mata* .. hehe.. :D

ok lah,, aku nk stop dok menaip naip nie,, sakit dh mata aku mgdap lapy hari2..
conferm !! smkin naik power rabun aku nie,, grrrr.. (malas nk tukar spac ! ,, pakai je mne yg ada) 

doakan yg terbaik untuk event kami..
harap semua berjalan dgn lancar,, amin..
wassalam .. 


1 comment:

  1. awak saya doakan terbaik untuk awak.....
    buat sehabis mungkin...good luck for ur event...chayokkkkkkkk bak tkata runinng man...
    buat sehabis mungkin....ini hikmahnya kita berjauhan dan berkawan ada hikmahnya...saya doakan awak buat sehabis mungkin....i hope ur event is gempak dan tingglkan kenangan yang manis for ur....
    u can do it eyra u can do it....dan good luck for exam awak 27 hari bulan 3 saya doakan awak dekan lagi....apa awak buat berdoa agar awk boleh buat dengan mudah dan di permudahkan event awk....saya mampu beri kata semangat untuk awak....jika malaysia boleh eyra pon boleh....yeah ur can do it......

    ReplyDelete