EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, December 4, 2012

Nafas Baru,,,, Semangat Baru..... :)

Setiap yang berlaku kat dunia nie mesti ada hikmahnya..
ada sebab kenapa Tuhan uji kesabaran kita,, Tuhan uji ketabahan kita dalam menjalani satu perjalanan kehidupan..

apa yang berlaku pada hubungan aku dengan si dia,, menjadikan aku lebih matang untuk menjaga sesebuah perhubungan.. pada mulanya aku sangat lemah untuk menghadapi semua nie,, tapi aku percaya ada hikmah semua nie terjadi,, apa yang aku harapkan,, tiada perasaan benci antara kami dan kami akan terus menjadi sahabat,,,

mencari kekuatan untuk berdiri di kaki sendiri..
supaya aku dapat buktikan yang aku juga boleh berjaya...

ku sentiasa berdoa,, akan ada sinar di hadapan supaya aku dapat menjadi seorang yang berjaya di dunia mahupun akhirat,,, amin....

soal jodoh,, sume ku serahkan kepada Ilahi,,
kupercaya,, setiap jodoh Allah dah tentukan yang terbaik untuk setiap HambaNya,,


JODOH ITU RAHSIA ALLAH,,
DAN RAHSIA ALLAH ITU TERSANGAT INDAH...

No comments:

Post a Comment