EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Monday, December 10, 2012

Cabaran !!

Hari nie dah masuk minggu kedua dalam semester ke 4,, pejam celik pejam celik,, tak sangka aku dah sem yang ke 4 skrg nie,, boleh tahan cepat jgak masa berjalan,,,

walaupun baru masuk minggu kedua,, tapi rutin harian aku sememangnya busy,,, tambah lagi sem nie kelas kitaorg kene wat event,, waduuuhhh,, bukan calang2 subject tu,, 60% kot marks nyee,, mmg kene wat the best !.. 

citer pasal event nie,, hah pulak,, ! si aine jd KP (Ketua Projek) mmg 1 tugas yg mmg berat lah wehh,,, Mek pulak jadi Setiausaha 1,, aku ?? haha ! aku jadi Setiausaha 2,, Mila jadi Biro Tugas2 Khas n Eyka jadi AJK tugas2 khas (kira anak buah mila lah),, kteorg bg kerje ringan kt eyka sbb dye dah jd YDP kolej dang anum, so,, nk kurangkan sikit beban dye lah,, jadi kesimpulan skrg nie,, tugas kami berlima utk this event mmg msing2  berat,, mmg tak boleh amek mudah subject2 for this sem,, walaupun hnye ada 2 final paper,, tp kene usaha kuat tok subject2 yg tak de final paper nie,, 

aku mmg nak score tok dptkan DEAN LIST lg for this sem n my final sem,, nk bg penghargaan utk mak abah,.,. :)

skrg nie,, kteorg sume tgah wat 1 projek tuk wat dana tambahan nk jadikan tabung dlm event kteorg t,, jadi dgn kmudahan yg x sbrapa nie,, kteorg plan nk niaga roti sandwich ,, pastu jadi runner tok setiap kolej yg terdekat,,, hope jualan kteorg t laku lah,, amin,,, :)

after this week,, mmg kelas kteorg akan kerap buat MEETING !! utk jadikan event kteorg nie gmpak,, miss ckp,, klu event kteorg kat PAPER jadi GAMBAR BESAR,, miss akan bagi A+ ! fuhhh,,, tinggi tu,, so,, kteorg mmg kene create event yg betul2 bg impact ,, jadi dpt lah markah lebih,, :)

jadi,, AZAM aku sem nie,, mmg nk kerja kuat,, stdy smart not study hard,, hehe,, 
sibukkan diri dgn kerja ,, jadi aku takkan sedih lagi dok fikirkan kisah2 yg lama,, hidup harus diteruskan,, 
aku hanya mampu BERUSAH, BERDOA & TAWAKAL,,,..

semoga perjalanan aku dipermudahkan oleh Allah,, amin,,,

untuk awk disana,,, saya pun doakan awk turut berjaya okeyy,, :)
jangan gaduhh2,,, kita berusaha selagi mampu,,
Allah akan beri ganjaran dengan segala kita usahakan,,

4 comments:

  1. usaha tu pe????
    dan awk event sikit je good luck you can do it....
    saya nie lagi jauh event nye bnyk gne duit sampai ptptn tk byr pon jd je trip ...awk o.m je saya ini lagi lah berat jalan je ingatlah event bkn berat dan bkn telalu mudh anggp simple but sederhana.....
    awak event dekat situ je.....but saya kat penang melaka ,k.l dan mybe kua lagi....emm awk final 2 saya 6, 6 masuk final lagi berat jangn anggp event tu terlalu berat ,,ingat lah buat terbaik....jgn anggp beban tpi ni cbran dn tugasan yang bgus jika dh bekerja.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih wak,,
      awak dah banyak sangat bagi sye kata2 semangat,,
      bnda nie semua saya takkan ambil ringan..
      saya kene usaha lebih tuk kekalkan nye,,
      awk pun macm tu jgk key,,,
      sama2 kita berdoa smga kita berdua berjaya..
      aminn,,

      Delete
  2. Replies
    1. apa yang awk rasa,,
      itulah yang saya rasa kan,,
      tak pernah berkurang walau skit pun,,
      kita doa yang terbaik,
      Allah lebih tau segalanya,,

      Delete