EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Friday, November 30, 2012

HATI YANG TERSAKITI


hati nie dah disakiti oleh seseorang yang bernama lelaki,,
aku yang terus dipersalahkan,,
aku yang terus dibenci,,
aku yang terus diherdik,,,
apa salah aku,,, aku cuma inginkan yang terbaik dalam hubungan nie,,
aku dah cuba yang terbaik untuk selamatkan hubungan nie,,
tapi aku tetap dipersalahkan,,,

kadang kadang aku tak dapat nak memahami apa yang sebenarnya dia inginkan..
dikatakan aku nie tak memahami dia,,,
tapi aku ?? siapa yang memahami perasaan gn hati aku ??
dikatakan aku nie tak alert gn perasaan dia,,,
tapi aku ?? siapa yang alaert gn perasaan aku,,,

kesabaran yang ku pertahankan selama nie tidak tertanggung lagi,,
aku senyapkan diri bukan tanda aku dah tak pedulikan kau lagi,, tapi aku merajuk ! aku terasa hati ! aku sedih ! bila kau buat aku sebegini rupa,, kau perlakukan seumpama aku nie seperti tunggul,,,
mana kau yang aku kenal dulu,, kenapa kau lain ?? kenapa kau dah berubah,,,

hidup nie umpama roda,, adakala diatas,, adakala dibawah,, itu hakikat hidup,, itu kau kene terima,,
aku pernah berada dibawh,, bukan selalu berada diatas,,
berada diatas atas usaha sendiri di kukuhkan lagi gn semangat dn sokongan dari orang2 yang kita sayang..

tapi kau,, seolah olah ,, kau menyalahkan aku sebab kau tak dapat kecapai apa yang kau azamkan,,
kita dah berusaha,, terima lah dugaan Allah yang telah berikan,, ada hikmah sume nie berlaku,,

aku cuma terkilan,, sangat terkilan dengan sikap kau yang aku sanjung selama nie,,, sikap kau yang aku hormati selama nie,, sekelip mata je kau boleh berubah sebegitu rupa,,,

fikirlah elok elok,, kenapa Tuhan duga kita ? fikirlah kenapa saya ambil jalan supaya kita lebih baik menjadi sahabat,,, cuba awak bandingkan keakraban kita semasa kita jadi sahabat dn kekasih ? berbeza kan,, awk lebih selesa jadikan saya sebagai sahabat awak...

awk sibuk cakap nk hidup single,, saya hormati keputusan awk,, saya terima..
tp bile sy ckp kita putus,, awk ckp seolah olah awk msh nk couple gn sye,, awk marah sgt2 gn sya,,
awk sibuk cakap awk keliru,, tak tahu mana yang patut awk pilih,,,
apa yang sebenarnya awak mahukan ??

hati saya betul2 sakit,, betul2 kecewa,, betul2 terkilan,, dengan tindakan awak,,,
ingatlah pesan ayah saya,,
"nak berkawan,, berkawan elok elok,, masih belajar,, belajar elok elok"

fikirlah awak,, tanya pada diri awak sendiri,,
apa sebenarnya yang awak mahupun dalam diri sepanjang Allah berikan kita peluang untuk bernafas,,,


No comments:

Post a Comment