EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, October 30, 2012

TEMUI CINTA HATI...

hai,, assalamualaikum..
apa yg nk aku story kali nie,,, CINTA/LOVE/AI/ and so on,, setiap orang penah dikecewakan bukan,, dn setiap org ada cinta pertama,, tak semestinya cinta pertama akan kekal sehingga ke jinjang pelamin,,, cuma ape yg perlu,, percaya pada JODOH.. ap yg aku nk kongsikan pada korang sedikit sebanyak pengalaman aku,,
aku pernah ada couple mase skolah dlu,,tp CINTA MONYET lah katakan,, tak kekal mana pun,, akhirnya putus ditengah jalan,, aku tak katakan tu cinta pertama aku,, sebab mse tu pikiran tak matang lagi kan,, sekadar main2 je hbugan tue,, ap khabar si dia,,?yg dikenali sbg amir..hmm,, entah?? kami lost cntact,, aku doakan dye smoga jmpe jodoh yg betol2 untuknya,,
CINTA PERTAMA aku,,seseorang yg aku kenal melalui FACEBOOK tahun lepas seawal aku bergelar sbg mahasiswa,..nmenya arm,umo??24..beza kami 6 tahun,,tak sampai sebulan kami kwn,,kami terus declare,, n then,,kami jmpe awal bulan puasa,,hbgan kami hnye kekal setahun,, hbgan kami tak direstui oleh ibubapa aku atas sebab2 tertntu,, bnarlah firman Allah,, keredhaan Allah adalah keredhaan dari ibubapa,, akhirnya kami putus hujung bulan 6,, x igt bpe hari bulan,, satu persatu Tuhan tunjukkan kesilapan arm pada aku,, akhirnya,, hati aku mula berubah n tawar hati gn dye,,
okeyy,,ttup cerita pasal dia,,,
apa yg aku nk focus dlm TEMUI CINTA HATI niee,,
adalah,, aku temui seorang hamba Allah yg byk membantu aku kembali mencari sinar cahaya,,
seseorang yg dlu hnye dianggap sebagai sahabat,, bertukar menjadi seorang teman hati..
nama nya YUSH,,19,, seorang pelajar sma seperti aku,,
apa yg aq boleh describe tentang dia,, byk sgt,,,,,
ini org nya,,,
amacam?? handsome tak?? jgn usha2,, ini buah hati pengerang jantung hati kita taww,, <3
dia unik..ap yg unik?? itu hye aku je mmpu tahu,,
ap yg aq leh share gn korang,, dia sorang yg penyabar,,pembimbing,,matang,,kelakar (itu yg penting !..hehe),,simple,,hormat org tua,,jujur,,ikhlas,,setia,,peramah,,soleh,,pling2 unik lg,, dia sorg yg sensitif,,
what make me fall in love with him ?? i fall in love with his attitude,, yess,,, his attitude,, that make me respect to him,, ( tabikk springggg lah wak !! )..kami berkawan dalam beberapa bulan,, around 6 months,, then,,, kteorg declare,, tarikh keramat kiteorg??hehe,,, nk tau yee,,,, this present is very special for him,,

amacam? cantik tak ?? 28 AUGUST 2012.. SAVE THE DATE SAYANG... :)
aku bahagia sangat denganya,,, aku sentiasa berdoa ,, agar,,

ya Allah ya Tuhanku...
Kau tetapkanlah iman kami,, tetapkan lah hati kami,, tetapkanlah perasaan kami,,
Panjangkanlah jodoh kami,,
Berkatilah hubungan kami,, Peliharalah hubungan kami,, Berkatilah hubungan kami,,,
Jauhkanlah hubungan kami dari segala hasutan syaitan,hasad dengki manusia, dn hawa nafsu yg dimurkai..
sesungguhnya ku amat menyayanginya ya Allah,,
Amin amin ya robal'alamin,,,

awak,,, 4 kata untuk awak,,,
SAYANG RINDU CINTA KAMU.....muhamad yushaimie.....

No comments:

Post a Comment