EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, October 30, 2012

My FAMILY Is Number ONE !

hai,, Assalamualaikum..
korang tau ,,, FAMILY tu sgt penting dlm hidup kita kan,, what ever it is,,, we must put FAMILY number ONE,, aku syg giler family aku,, walaupun tak besar mana,, hanya 4 beranak,, tp aku tetap bersyukur punya keluarga yang lengkap,, alhamdulillah,,

okeyy,, nie keluarga aku,, 1 kumbang 3 bunga,, hehe,,, alhamdulillah,, mak gn abah bagi perhatian dn kasih syang secukupnya pada kami adik beradik,, ini merupakan hari raya aidilfitri yg lepas,, rasa happy sgt taw,,
tp,, untuk hari raya aidiladha tahun nie,, rasa sayu hati n sedih sikit,, sebab tak dpt nk beraya bersama mak gn abah,, nak tahu sebab apa ??
bersyukur ke hadrat Ilahi,, mak gn abah dimurahkan rezeki menjadi Tetamu Allah di Tanah Suci Mekah Al-Mukaramah untuk menunaikan fardu haji,, tak pernah berjauhan sebegini rupa,,,, memang terasa sgt ketiadaan diorang kat rumah nie,, lagi2 tengah cuti sem nie,,
masa mula2 mak gn abah gi sana,, mmg rasa down sgt,, sbb mase tu kebetulan aku tengah final exam,, Ya Allah,, bercampur baur perasaan kat hati nie,, Tuhan je tau,,
tapi hari demi hari,, aku mulai kuat,, keluarga aku,,sahabat2 aku,,teman hati aku,,my roomates,, bg aku semangat,,, bagi menghilangkan rindu yg menebal kat hati nie,,
aku tidur kat bilik tidur kepunyaan mak,, dan doa yang sentiasa mengiringi mereka sebagai pengubat rindu..




ini gambar yg smpat di ambil sebelum keberangkatan mak abah ke tanah suci ,,
masa nie kat Airport Senai Johor..

akak sentiasa doakan mak gn abah..... :)
sayang mak abah..... :)

No comments:

Post a Comment