EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, October 30, 2012

Anak Abahh.... ^_^

hai... assalamualaikum...
hari nie kita nk citer psl ape...? dah tentulah ada kene mengena gn tajuk kita hari nie, hehe,,
aku nie dua beradik je,, klu nk tau,, aku nie lebih rapat gn abah berbanding mak,, dan adik lebih rapat dgn mak,, org kata muka aku nie fotostat gn abah.. yeke? mmg btol okey,,

aku dilahirkan 22 APRIL 1993 di Hospital Muar pd pukul 3:00 pagi,, nama diberi NORSHAHIRAH NASRI mmpunyai maksud yg sgt indah,,, CAHAYA YANG MASYHUR,,,, :)
ini lah sye.. :)


aku sememangnya sgt chubby mse baby dlu,, comel tak ?? hehe..


anak pertama,,, permata ayah bonda,, :)


kenangan dulu...smsa zman kecik2.. :)


okey,, knalkan,, ny along,, spupu yg rapat gn aku,, ;)


dulu kiterog hidup berpindah randah,, 2 tahun di Muar,, dlm setahun kat Jasin,, kemdian kteorg menetap di Tangkak,, aku dibesarkan di sini,, aku mendapat didikan awal di Tadika KEMAS Padang Lerek.. then, aku smbg pendidikan seterusnya dari Darjah 1 smp Darjah 6 kat SK LEDANG... UPSR ?? hmmm.. alhamdulillah... walaupun tak cemerlang,, tp aku bersyukur.. aku dpt 3A 2B,, not bad right,, hehe,, 

aku mohon gak nk asrama pnuh,, tp tak dpt,, so,, aku sekolah je kat area Tangkak,, dr Form 1 smp Form 5,, kat SMK TUN MAMAT,,, PMR?? hmm,, nk kene gtaw ke,, ?? sedang2 je result nya,, klu tak silap,, 5A 2B 1C... alhamdulillah,, pastu,, aku msuk aliran sains tulen,, hmmm,, boleh tahan jgak lah cbaran nye,, lgi2 sbjek Kimia,Fizik gn Add Math,, Ya Tuhan,, sakit kpala aku blaja sbjek2 nie,, then,, SPM aq perolehi result yg sderhana2 je,, 4A 1B 2C 2D,, hehe,, mmg dirancang kan,,, stiap result msti wajib ada semua gred kan,, hehe,,, nie lah kwn2 baik aku yg aku kenal sejak skolah rendah,,


lepas SPM,,, sbnarnya aku kene g PLKN kt KEM SEMARAK PEKAN, PAHANG,,, jauhhhnyee, tp 2nd intake,, huhuhu,,, so,, smntara nk kene g plkn,, aku cari lah kerja smbilan dulu,, 3 bulan ak kerja sbg Cashier kat The Store Tangkak,, then,, aku bhnti sbb nk settlekan lesen kereta,, 1 bulan jgk lah nk siapkan sume ue,,  aku past taw,, tak sngkut2,, heheh,, duit lesen,, sparuh gne duit gaji aku,, sparuh lagi abah support as hadiah hari jadi aku,, lesennya dlm RM850.. huhum mhal wehh,,,, nsb bek tak fail,,ngeee..

bln 5 ? aku dah prepare sume brg tok bsiap g PLKN,, tp ad mslah pulak,, dlm mnggu yg sme,,, aku ditawarkan ke UiTM ALOR GAJAH dlm bdang DIPLOMA IN OFFICE MANAGEMENT & TECHNOLOGY atau dikenali sbg 'TECHNOM'.. abz tu?? cm ne nie?? jd nk tak nak,, aq apply surat penangguhan PLKN,,, hmmm,,

skrg,, dah hampir setahun aku bergelar sbg mahasiswi UiTM,,, this is my classmates,, dyorg yg sgt2 sporting n funn glee,, hehe,,,


gmbr nie mse aku sem 2 yg lpas,, and coming soon,, i'll in sem 4 ;)


sekiann.. dari eyra,, kisah yg dpt ak share gn korang,, :)


No comments:

Post a Comment