EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, October 30, 2012

Inspirasi Jiwa,,,

hai,, assalamualaikum...
ap habak ?? hehe,, tetiba ckp loghat utara ,, hihi,,,
ap yg ak nk share dlm topic Inspirasi Jiwa,, ak punya sorang buah hati yg sgt aku syg,,, hdup dgn si dia dlm beberapa bulan,, mmg rasa bahagia sgt,, kali pertama aku bertentang mata gn yush? hehe, rasa2 kat mana,, bkn kt luar,, tp kat skype... :)


okeyy,, nie lah tmpat ptma kami jmpe, 

hehe,, nie lha tmpat ptma ktorg jmpe,, bertentang mata.. mmg sronok sgt,,  sbb dia klakar sgt,, tak kering gusi aku dibuatnya tauu..

dia mmg sgt murah hati.. stiap kali jmpe msti ada je buah tangan yg untuk aku,,,


nie sbhagian hadiah yg dia bg untuk aku,, :)


nie hdiah yg pling bmakna skali buat aku, walaupun tak smahal mana,, tp sgt tinggi nilainya,, :)

terlalu istimewanya dia buat aku,, betpa sygnya aku kt dia,, hnye Tuhan je tauu.. Rindu aku padanya,, hnye Tuhan saja yg tahu..

dia pernah ucapkan nie pada aku,,, and until now,, aku msih igt,,

awak milik hati saya,,
awak jangan pergi cinta,,
nanti tak ada rindu lagi,,,
jika rindu tak ada,,,
cinta tak bersemai sayang...

awk...sy tak kan persiakan syg awak pada sye,, sye terlalu rindukn awak,,, rindu yg tak terhingga,,,
saban hari sy ditemani suara awak,,, seolah2 awk sntiasa di sisi sye,, 
walaupun jarak memisahkan kita,,
tp syg sy pada awk,,tak pernah berkurang,, malah semakin bertambah disemai oleh perasaan rindu,sayang dan cinta sy pada awak,, 



No comments:

Post a Comment