EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Wednesday, October 31, 2012

Peristiwa Pentinggg !!

hai.. assalamualaikum,,,
whazzup guys,, today i would like to share about my historical value .. historical value ?? hhu,, cm pelik je bunyi,,, aq nk share time aq g dating gn my lover.. ngeee...

1st Meeting !! ( 6 Julai 2012 )...
waaaa,, time nie ?? tak usah nk di citer lah ,, acaner nk gambarkan perasaan aku mse tue,, aku tak g jmpe sorang2 okeyy,, aq bwa siblings aku,, bia dyorg knal gn spe aku bkwn,, hehe,, :)
kteorg jmp kt kedai mkn dpn UiTM jer.. msing2 malu,, tak byk sgt bckp si yush nie,, yg dak2 nie pulak,, ye ye ooo je excited nk interview si yush,,, tp haramm,, dyeorg pun malu nk tgur si yush nie,, hehe,, kelakar pulak.. ad 1 bnda yg buat aku trglak gn dia nie,, nk tau ap,, bnda prtama yg dia tnya kat aku mse mula2 jmpe ialah....... " kat Melaka nie mmg panas ea? '' hehehe,,, itu yg die tnye kt aku,, mmg lah Melaka nie dkenali tmpat yg panas kann,, nme pun tepi laut,, ngee,,,


okeyy,, next meeting... ! (21 Julai 2012)..
nie aku nk story.. 1st time balik kampung kwn baik aku si eyka kat rembang panas n.s,, dgr kata org lau smbut 1 Ramadhan nie dyeorg buat mantai,, ap tue mantai ?? dyeorg smbt awal Ramadhan mcm nk smbut raya,, siap bakar lemang , ketupat mcm2 lah,,
kebetulan pulak kg si yush nie kat pilah,, dkt je gn eyka,, aq tak plan nk kuar gn yush bila kat sana,, tp dah nme jodoh,,  hari pertama puasa tue, aku keluar gn eyka g Bahau,, nk temankan si eyka nie beli kasut, nk beli hadiah utk milah, nk beli brg2 keprluan ktorg skt,, aq bwa keta  Bonda (mak eyka), n aku gn yush pun bjanji lah nk jmpe kt mall,, (ntah ap nme nyee, aku lupa pulak,,eheh,)
soo, kterog pun lepak2 je kt situ smntara nk tggu baazar buka,, then,, kteorg g bazaar ramadhan sesama,, byk gak dye beli,, roti jala abz dia borong,, katanya klu g bazaar kat ... (opss,, lupa pulak nme tmpatnye,, adooii) dye beli air teh bunga gn mata kucing,, hehe,, 1st time g baazar gn dye,, agak sweet kan..... lpas pada tue,, kteorg lek sama2,, dye nek moto n aku drive kereta,, dye follow aq,,, aq follow dye,, hehe,, gilir2 lah yee, ;)

meeting seterusnya,,, (27 Julai 2012)..
kali nie aq dtg seremban sbb nak settelkan kaji selidik kat Pejabat SAINS,, kami pergi berlima,, biasa lahh, kteorg mana boleh berenggang kan.. lpas pada interview je,, kteorg lepak kt Terminal One,, sje je jalan2,, aq pun text lah si yush, gtaw aq kat stu,, n dye nk dtg jmpe aku,,
tak lama lps tue,, dye pun smp,, kterog jalan2 je,, then kteorg plan,, nk buka puasa sme2, kt mana ?? kt McD Senawang,, kteorg pkir msti org ramai nye t,, so, yush balik rumah dlu kbtulan McD tu dpn taman rumah dye je,, jd dye boleh cop tmpat tok kterog,, tugas kteorg pulak,, nk g baazar Ramadhan kat Ampangan,, aku nk beli nasi kerabu,, pingin sgt dh,, belikan lah skli utk si yush nie,, sbb yush nie mmg suka nasi kerabu,, (sama pulak kita kan,,,, hehe )
azan maghrib je bunyi .. kterog tepat2 smp kt meja makan,,hehe,, buka puasa sama2 !!
lepas pd tue,,, kterog g solat maghrib kat Giant,,, then,, kterog dua jalan2 kt baazar raya kat area situ,, ksian yush berpeluh2 die,, jd nk sjukkan dia,, kterog lepak lam pasaraya Giant je,, hehe,,,

28 Julai 2012....
aktiviti kterog hari ni?? okeyy,, nie sgt2 memalukan,, sbb nie 1st time aku nek moto gn dye,, pehhh,, malu sioot, aku bukan jnis nek moto cm couple2 len k,,,, angin nk lalu pun tak dpt,,, errrr,,,, mmg jarak lah antara aq gn dye,, kterog pi mne ?? hehe,,
kteorg g men bowling mehhh,, hehe,, syokk gler,, nk tau sbb ap,, sbb aku MENANG !!.. hehhe,,
loser lah awk niee,,ngeee,, lps men bowling ,, kteorg sggah Term 1 jap.. sbb nk beli tiket balik Lendu tok ari esk nyaa,, ngee,,  dah siap sume urusan,, dye antar aku balik rumah eyka,, kjp je kuar,, tak smp 3 jam pun,,



29 Julai 2012..
okeyy,, hari tu,, hari yg sgt menyedihkan ,, sbb aku dah nk kene balik Lenduu dahh,, uwwaaaaa,, ;(
tp sblum aku balik lendu,, kterog g tgok wayang dulu kt S2... tgok citer ap.. citer BATMAN !!...wawawaw.. lame woo kt panggung ue,, 2 jam 30 minit,,, sejukk gilee,, lpas tgok wayang je,, dye trus antar aq g Term 1..bdk2 nie aq jmpe kat sne je,, yush siap hntar aku kt platform,, sampai bas aku gerak,, baru dia balik,, mse kat dlm bus,, aq col dye,, dye kt bawah,, sweet kan,,heheh,,, dlm hati sedih wooo mau bpisah gn kekasih hati,, :)

afer Raya,,( 9 September 2012 ) ..
lama kan ktrog tak jmpe,, mklumlah,, cuti raya,, hihi,,,masa nie giliran yush pulak dtg melaka,, nk kuar jalan2 gn yush,, nek ape?? nek moto?? ehh tak lah,, kteorg sewa kereta,, aku yg bwa,, sbb yush nie tak suka bwa keta auto,,ngee,, yush nie jenis pemandu berhemah,, aq pulak ?? haha,, ble dah bwa kereta,, mcm pelesit lah aq bwaa,, ngee,, muka yush dlm kereta ?? hehe,, cuak gilee,, syp je ,,, awk.. releks lah wak,,, sy igt pesan awk,, hati2 bwa kereta,, malang nie tak berbau,, kan kan,, i know syg,, :)
mse nie,, yush bw byk brg utk aq,, mcm2 hadiah dye bg kat aq,, katanya,, selagi dye tak smp rumah,, jgn buka,, tp aq buka time pukul 12 tgh mlm,, :)
terima kasih wak,, :)

next date ! (24 September 2012 )
hmm,, time nie tgah cuti stdy week,, so,, kami adk beradik plan nk lepak seremban n g keyyall,, hehe,,
mse nie,, aku gn yush lepak gn taman ,,( city park lau tak silap aku namannyee,, hehe )..
aku just pusing2 tmn je time nie, nk mngggu hari petang, sblum balik ue,, adalah dye bg buah tgn utk aq,, buah tgn dri event dye gn cnderahati dr KL, :)

next day,, (25 September 2012)
haa,, nie pling bez,, kteorg g KL,,, pergi bpe org eakk, 8 org sumenya,, nek apekahh ?? kterog nek train KTM dr seremban ke Mid Valley,, ap aktiviti kteorg ? semestnya tgok wayang,,, cter R.E... then,, ktrog g mkn McD,,, byk habiskan masa dgn duduk je kt citu,, penat kot nk berjalan tawaf keliling Mid Valley,, tak terdaya aku,,, kteorg grak balik dr kl dlm pkul 5 lbih,, n smp kat seremban lpas mghrib,, biasalah ,,org balik kerja,, ramai gler penumpang,,, mse nie yush sgt caring gn aku,, sbb ap > jeng jeng,, tak leh gtaw,, malu lahh,, hehe,, smp seremban,, yush terus balik rumah,, kterog adik beradik pulak g kuar makan dlu,, lps mkn,, kterog g karaoke kt senawang,, time nie,, mmg aku tak senang hati,, sbb dah mlm,, so ,, yush dtg kt tmpat aku,, n dye tman kan aku,, aku tak join dyeorg karokk,, bdn pun dah penat,, tak de mood aku nk melalak,, so ,, aku dok berbual2 je yush kat bawah,,,



26 September 2012..
okeyy,, time nie,, bez sgt,, sbb,, ktoerg sume g mandi manda kt Ulu Bendul.. berkelah lah kterog,, yush yg plan mgajak kterog sume,, pergi 2 kereta,,aku gn yush smp dlu,, dak nie g amek Cipong kt seremban dlu,, cm2 mknan kterog bwa,, dgn nasi lemak lah,, nugget lah,, tembikai lahh,, hehe,,
time nie,, aku temankan yush mandi,, temankan yush makan,, mmg kenangan terindah lah wat aku,,, :)
lpas balik dr Ulu bendul.. yush antar smp kt umah eyka,, tp yush tak terus balik,, kterog lepak dulu kt dpn rumah eyka,, dok berbual,, berat hati sbnarnya nk lepas kn yush balik,, sbb tkut lps nie lmbat lagi nk jmpe,, ape2pun,, terima kasih wak..






last meeting for this sem,, (11 October 2012)
okeyy,, nie last date aku gn dye sblum aku cuti sem,,, mybe kteorg dpt jmpe bln 12,,, tgok jgk kelapangn msing2 t cmne,, bile msng2 dah bz,,,
kterog g kuar bandar hilir,, n skli lagi aq yg drve keta,, takpe lah,, aku suka..:)
dia blnje aq McD,,, hehe,, maklumlah,, org kerje yee,, ngee,, terima kasih wak,, :)
pas tue,, ktorg g DP,, tgok wayang,, citer ape >> citer Hantu Kapcai,, hehe,, yg nie lawak,,
sbb,, kterog smp lambt skit lah,, pas tu kt dlm panggung ue,, kteorg wat cm panggung siri sbb gelak gilerr2,, hehe,, lpas dr tue,, kteorg g JJ,, kteorg g karok,, hehe,,, time tue lha die sakit tekak nk nyanyi,, pengelat betuii,, then,, kteorg g Pantai Puteri,, tak keluar pun,, just lepak dlm kereta,,, nk keluar panas lagi cuaca nya,, dlm pkul 6,, kterog smp Lendu,,




spnjang aku jmpe gn yush,,, aku tak pernah amik kesempatan kt dia sbg sorang laki,,
aku penah pesan kt dye,, klu nk kluar dating,, aku tak nk dia sorang je kluar duit,, sbb aku gn dye sme2 student,, so 50 50,, msing2 kne share ,, baru adil ye takk ?? hehe,.

sekian,,.

thanks syg bcoz you spend a lot of time with me,, our memories are always in my heart,, :)

No comments:

Post a Comment