EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Tuesday, January 1, 2013

TahUN bARuu !!

assalamualaikum 1 Januari 2013 !!

fiuhhh,, selamat tahun baru semuanyaa !!
bila cakap tahun baru,, semua dok heboh2 pasal azam lah,, apa lahh,,
bagi budak sekolah cume dok citer malas nak pegi sekolah bila dah lama mencutikan diri dari sekolah,, haha ! adik2 oii,, malas2 punn,, tanggungjawab harus dilaksanakan,,
tentunya bila dah naik sekolah semua bnda yg ada kat bdan dari hujung kaki hingga hujung kepala,, semuanya serba BARU !! * bau kedai ! bau kedai !* hehe,,,
itu lah mnjadi bhan utama bila dh naik skolah,,
aku ?? dah 2 tahun tinggalkan zaman sekolah,,,
umur pun tahun nie dah masuk puluhan,,,
istilah 'TEEN' kat belakang tu dah x disebut lagi,, *huhu* sebabnya.. nombor dpan dah kene ltak 2...
*ohh noo !* my age right now is 20 ?? hehe,, tp blom genap lagi,, tggu lah 22APRIL nanti,, ngee..

citer pasal cuti lepas,, kbetulan cuti mid sem aku sama gn cuti sekolah,, nak g bercuti jauh2 tak dapat sbb abah keje,,, so,, kiteorg g jenjalan kat KL gn g DESARU joo,,

citer pasal kat KL ? hajatnya nak gi pesta buku,, cari punyer cari smp ke KLCC sekali jmpe pesta buku komik,, mcm2 karakter komik kat sne wehh,, smpat jgk jmpe gn pujaan hati komik aku mse zaman skolah iaitu SASUKE N NARUTO ! *hehe*

amacam ? hehhe,, segak tak orang tuu,, ngeee,
*maluu kitee* nak amek gmbar gn orang tu,,
bila dilihat kat situ, sungguh kerdil aku nie yoo,, ngee..

lepas dah salah tmpat,, tnyer orang rupnyer pesta buku tu kat THE MINES,,, lahhh ,, mak nie,, salah informasi pulak,, *MHI pulak dipersalahkan oleh mak * hahah !

smp sane,,, *mulut melopong* sebabnyee,, ramai nye 1 hal,, lagi 1 sbb semua kat situ ENGLISH BOOK ! ohh no, mmg bukan taste aku laahh bce bukU MATSALEH ,, hehe,, mak pulak boleh ckp,,  menyesal pulak gi sini,, katanya , igt ada buku psal islamiah,, tp haram 1 pun takde,, haah ! ap bole buat,, buat syarat kterog beli buku 'ABC' *bebudak pnyer buku* buat hadiah tok anak sedara,, jadi lah drpd takde,,

tgok kiri kanan,,, orang lain borong pnyer berkotak kotak,, kteorg hnya sebuah buku dlm sehelai plastik,, haha ! * memang tak boleh blah* ngee,,

mse kat kat KL tuu,, abah dgn murah hati nyee 'berkata-kata' kat aku,,
akak nak abah belikan IPAD ke 4S ??
*dlm hati mlonjak2,,! * suka nya  hati aku,,
aku lbih berkenan pd 4S sbb aku x suke bnda alah yg gdabak mcm IPAD tu,, mnyusah kan aku nak usung ke sana sini jee,, hehe,,
finally, abah belikan 4S utk aku,, sbg ganjaran dapat ANUGERAH DEKAN sem lepas,,
thank abah !! *muahh kanan muahh kiri* ,, ehhehe,,

next week nya,, kteorg  bcuti pulak kat DESARU,, kli nie kterog angkut nenek,atok gn makngah serta anak2nye,, g situ sbb ada familyday,, tp disbabkan kterog nie tak bpe nk ngam gn orang bandar,, terasa kelainan layananye,, tu sbb kterog angkut famly skali,, bru syokk ! hehe,,,

SEPUPU YG GILEEK


walaupun hnye 2 hari 1 malam,, mmg syok habis,, hehe,,, :)

*teringat kenangan bila duduk seseorang kt tepi pantai*
be strong eyra..
make a new life ...
I know I can do it,, even I just alone,,no one special beside me,,
:)
InsyaAllah,, Amin,,

1 comment:

  1. hai....selamat tahun baru.....
    maafkan saya jika ada salah dari sifat, muluf dan perkara zalim dan maafkan saya jika saya ini telah melukakan hti awk....
    selamat tahun baru saya...
    saya bz sngt dan saya hnye mampu post nie nak ucpkan selamat thun bru maaf zahir dan batin.......

    ReplyDelete