EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Saturday, January 5, 2013

Meniti Sendiri ...

ntah knp,, mmg ssah sgt aku nak lenyapkan kngan dulu,,
makin kuat aq nk lupakan,,
makin kuat igtan aku kat dia,,,

aku kene kuat...
aku dah buat keputusan,, jadi aku kene hadapinya..
walaupun skrg aku sorang2 tiada siapa nk berkongsi kasih syang seperti dlu,,
xde lagi perasaan cinta,, perasaan rindu,, perasaan sayang yg nk dicurahkan pd seorg lelaki..
tp aku kene belajar berdiri kat kaki sendiri..
belajar membuat kputusan sndiri,,,

aku percaya ada hikmah smua ni terjadi..
aku percaya qada dan qadar..
aku tak nak salahkan sape2..
masing2 ada buat ksilapan sndri,,

JODOH ITU ADA..
JODOH ITU RAHSIA ALLAH,,
JODOH ITU ALLAH DAH TENTUKAN SEJAK DARI LUH  MAHFUZ LAGI

aku hanya mampu berdoa..
supaya akan bjmp pemilik tulang rusuk ini suatu hari nanti,,
mungkin sekarang belum tiba masanya lagi,,
tp aku akan tunggu bakal imam yg akan memimpin aku ke jalan Allah S.W.T hingga ke akhir hayat..

tabahkan hati...
tumpuan skrg ini..
hanya mengejar cita cita yang akan menentukan masa depan aku t,,,
InsyaAllah.....


2 comments: