EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Thursday, November 15, 2012

Dalam Pahit Ada Manis

Assalamualaikum..
Salam Maal Hijrah Untuk Semua Umat Islam..

semestinya,, pada tahun baru nie,, ramai yang pasang azam baru.. mana yang azam yang lepas masih belum dicapai lagi haruslah dibwa kehdapan shingga azam yang kita cita citakan tue tercapai,,
alhamdulillah,,, azam aq tahun lepas untuk dapatkan Dean List telah tercapai,, dan azam aq yang baru nie ialah :

1) nak kekalkan pointer dalam lingkungan 3.50 keatas,, InsyaAllah..
2) nak jadi seorang muslim yang tidak lg leka dgn segala amar makruf nahi munkar
3) jadi seorg anak yang terbaik buat mak dan abah
4) nak jadi seorng kekasih yang terbaik untuk orang tersayang,,
5) nak jadi  seorang sahabahat yg terbaik,,

aku harap,, semua azam aq yg baru diatas , dapat aku capai bukan sahaja untuk tahun baru nie shje,, tp buat selamanya,,,

Dalam Pahit Ada Manis nie aku  nk ceritakan,, 1 muharam,,, satu kenangan yg aq takkan lupa smp bila2, bila hbgan kami diuji... tidak tahu apa yang silap, mana yang silap, dan siapa yang silap..

tidak tahu mcm mana aku nak rungkaikan dgn kata-kata,,,
bila hati masing masing keliru.. mana yang terbaik untuk diri sendiri dan hbgan bersama..
ada perkara yang terkadang tak terfikir langsung di hati nie,,
namun aku redha..
sepahit mana pun kenyataan itu.. aku akan terima..
sbb aku percaya pada Jodoh yang Allah telah tetapkan untuk setiap hambaNya sejak dari Luh Mahfuz.

JODOH ITU RAHSIA ALLAH... DAN RAHSIA ALLAH ITU TERLALU INDAH..

Doa aku untuk hubungan kami tidak pernah putus setiap kali setiap solat..
sbb aku tahu,, kita hanya merancang,, Tapi Allah yang menentukan segalanya..

aku redha ap yang terjadi antara kami dalam lingkungan 2 3 hari tersebut..
membuatkan kami muhasabah diri kami,, fikirkan yang apa yang terbaik... dapat membuatkan kami lebih matang untuk melakukan keputusan..

dan akhirnya... keputusan untuk teruskan hubungan telah kami lakukan..
kami saling sayang antara satu sama lain,,, kami tahu perasaan masing masing..
kami saling faham antara satu sama lain...

sampai sekarang,, yush suruh pegang pada kata kata nie..

JANGAN PERGI CINTA..
NANTI TIADA RINDU LAGI..
JIKA RINDU TIADA..
CINTA TAK BERSEMAI SAYANG...

awak...

CINTA TAKKAN PERGI ..
SELAGI RINDU PERLUKAN CINTA..
UNTUK MELENGKAPI HIDUP RINDU..
CINTA AKAN SENTIASA BERADA DISISI RINDU
WALAU SUSAH ATAU SENANG..
SEBAB CINTA DAN RINDU SALING MEMERLUKAN..

SAYA SAYANG AWAK SANGAT MUHAMAD YUSHAIMIE....

No comments:

Post a Comment