EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Sunday, January 20, 2013

Sunyi,,,,,

hmm..
mcm2 yg berlaku dlm minggu nie,,
mcm2 bnde dok bermain dlm fikiran aku...

1stly,, aku sunyi,,
aku sunyi gile,,
n aku rindu....
sumpah aku rindu die sgt..
tiap hari2 kut layan perasaan,, 
aku mmg tak tunjuk kat budak2 nie,,
mls nk tnjuk, buat2 happy je,,
aku rindu gilee,,, even skrg ni pun,, air mata aku ttap jatuh ble aku fikirkan dia...
mmg kuat kan rasa syg tu..
nk kikis pun tak boleh,, 
smkin aku nk kikis smkin tu lah mkin kuat rse syg tu..
mne tak nye,, hari2 aku stalk blog dye...
smua bnde aku buat stiap hari, ad je yg berkait dgn die...
yg kdua,, dgn ap yg dy ckp pd aku..
aku harap sgt bnde tu jd kenyataan..
sbb dy dah bg aq harapan  lagi..

aku nk khdupan yg mcm dlu,,
aku xnk gn org lain,,,
aku nk dia,, aku nk kasih syg dia,,,
sumpah aku rindu kngn2 dlu,,,
ble aku keluar melaka,, msti aku igt dye,,
kenangan aku gn dy byk kt sini, kt seremban, kt KL..

aku nk kami seperti dlu...
sbb aku masih sygkan RINDU aku .... :(


ku mahukan ikatan seperti itu,, bukan lagi istilah couple yg tiada penghujung,,,

1 comment:

  1. tq awak...sye pon rindu awk tpi buat mce nie kita cm nie ok....
    sya ikut kta awk...
    but sye akan tunaikan pe jnji sye....

    ReplyDelete