EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Thursday, January 31, 2013

Be Strong Gurl !...

what kind this feeling ??
be strong gurl..

sumpah aku jeles tgok kwn2 yg lelain ad partner msing2..
ap aq nk buat..??

terlalu ssah aku nk lenyapkan smua perasaan tu..
aku baca surah Yaasin tu...
aku mngis,,
mngis sbb rindu..
mnigs sbb itu pemberian dia,,
mngis sbb ap yg dah berlaku...
aku ikhlas bcekan tuk aku sedahkan pdnya..
biar dy pun akan perolehi kebaikan..

kdua2 mafla yg dy bagi.
aku baru je basuh,,
aku nak hilangkan bau dia kat mafla tu...
bnda tu slalu aku buat peneman tidur..
tp dah bpe bulan aku dah tak guna ..
bukan utk aku melupkan dy..
tp aku tak nak aku tak boleh terima hakikat
jika dy bukan milik aku lagi suatu hari nanti,,
dan skrg,,
perkara tu benar2 terjadi..
kami dh saling kehilangan..

brg2 dye,,
aku akan simpan rapi kat rumah..
sgla kngan aku gn dye,,
aku kmpulkan dn sematkan di sudut hati aku,,
yg tak mungkin aku lupakan smp bila..

buat msa nie,,
aku sgt takut nk bercinta lagi..
let me single for a moment..

bnda yg aku risaukan..
risau akan kehilangan sahabat..
mmg dah terjadi..
berkawan hampir setahun,, tp hanya bertahan dlm 3 bulan shj untuk hbungan istimewa..
aku mmg sgt rindu time berkwan dlu...

biarlah buat smntara ni
aku hidup sbg seseorang yang takde ap2 iktan percintaan,,,
aku risau ,, aku akn kecewa lagi...
perasaan syg aku ssh nk kikis..
perlukn masa sbb aku dh terlalu sygkan org tu,, aku dah terlalu mengharap..
tp,, ad je dugaan yg mghalang..

aku sntiasa doakan utk dia..
smoga dia sntiasa dipermudahkan,,, dan dpt bertemu dgn tulang rusuk yg sememang tertulis untuknya..
aku akan bhgia jika dy bahagia..

~assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment