EYRA.. INI SAYA..

EYRA.. INI SAYA..
what ever matter that happened,, i'll be always smile to hide my sadness .. ^^,

Friday, November 2, 2012

What I Dream To Have It....

hai.. assalamualaikum,,
okeyy... ap barang yg aq impikan untuk memiliki...
ada 3 bnda sbnarnya....
ada 2 bnda tue InsyaAllah aku boleh milikinya dgn hasil usaha sendiri dlm masa terdekat nie,,
nk tau tak ap bnda yg 3 ue,, hehe,,
agak2 lah pebenda kahh itu ??

yess,, number 1 is new phone,, aku teringin sgt nk pkai hp niee,, 

the 2nd thing,, is,,,,
haaa,,, nie lg 1,, camera digital,, aku tau harganya rbuan ringgit,, mnat aq mmg suka amek gmbar,, lagi2 gambar sndiri,, hahaha,, acener tue,, ngeee,,,

haha,,, yg nie,, insyaAllah bila dah kerja t,, murah rezeki,,mmg aq nk beli bnda nie,,
dah berkenan sgt dah,, dgan colour nyee,, ngee,,,
tp mana lah tau 1 hari nanti kan,, tetiba balik rumah,,
ada kereta nie dpn rumah,,, hehe.. syukur alhamdulillah,, ngee,
nak tau ape??
haaa,, ini punya kereta lah aku minat sgt,,, klu ikutkan hati aq minat kereta Honda Jazz gn Ford Fiesto,, tp hrga nya pulak mmg cecah ratusan ribu,, mmg tak mmpu aq nak beli,, huhu,, so,, yg mmpu aq milik cme Produa Myvi nie,, jadi,, moral of stories,, Sokong lah Produk Malaysia,,, hahaha,

haa,, nie lha 3 bnda yg aq teringin sgt nk dpt,, so,, dpt kah aq 1 hari t ??
tggu je lah,, murah rezeki InsyaAllah,, heheh,, :)

babai !! ^___^



No comments:

Post a Comment